איפה את/ה שנה הבאה?

בתי המדרש התורניים באקדמיה נמצאים כאן בשבילך!

מגוון בתי המדרש הפרוסים ברחבי הארץ, מציעים מגוון רחב של מסלולי לימוד, שיעורים ופעילויות חברתיות – שיעניקו לך עוגן רוחני ומעטפת תורנית לאורך הלימודים האקדמאים.

אנחנו כאן, כדי לאפשר לך להירשם לכל מוסד אקדמי שתבחר/י – רק אחרי שבדקת איפה תוכל/י להמשיך את החיבור לתורה גם תוך כדי התואר, ולשלב לימוד תורה במסגרת שתתאים בדיוק בשבילך.

רוצה לשמוע עוד?

תמונות מהשטח

קולות מהשטח

בית המדרש בנה אותי להוביל, לא רק לשרוד ולהישאר דתי. החיבור לבית המדרש תוך כדי ההכשרה האקדמית והמקצועית, מעצים ומגדל ומאפשר להוביל מהלכים גדולים בעם ישראל – מתוך אמונה ושליחות.

איתן טי, סמנכ"ל משרד המדע
בוגר "חי רועי" בעלי

אחרי שנתיים במדרשה מלאה, שבהם כמעט כל השיח היומיומי הוא שיח תורני וקדוש סביב לימוד תורה, הגעתי לא מוכנה ל"יציאה מבית המדרש". ברגע שיצאתי מהמסגרת של מדרשה הבנתי שהשיח היום יומי שלי לא הולך להיות סביב תורה כל היום, והתואר עמוס מאוד ותופס לי מלא זמן. האתגר הוא להכניס את השיח התורני לחיי היום יום, למרות שזה לא העסק העקרי שלך. הלימוד במדרשה תוך כדי התואר הוא מה שנותן לי אוויר לנשימה".

אליענה גוטליב, סטודנטית לניהול מערכות חינוך וסוציולגיה באוניברסיטת בר אילן לומדת במדרשה בבר אילן

"כשהייתי בישיבה, על כל סוגיה, פוליטית או חברתית, היה לתורה מה להגיד. שיעורים, ויכוחים, דיונים. אבל היום, כשאני מסתובב בקמפוס אקדמי בחברה חילונית, ורוב היום עסוק בכלל בדברים אחרים – אני לפעמים מרגיש שהתורה נשארה איזה "זיכרון" מהעבר, ולא ממש רלוונטי ל-2020.
לכן, בתוך העומס האקדמי של המבחנים והעבודות, בחרתי להקדיש זמן ללימוד תורה, ואני מרגיש איך בית המדרש הופך למשהו רלוונטי יותר מתמיד, התורה נוכחת כדבר חי ודינמי – תורה שבונה חיים ומעצימה אותם.

נעם מילר, סטודנט לפסיכולוגיה באוניברסיטת בר אילן
לומד בתכנית "שבילי נעם" בירושלים

התכנית הקרובה אליך